TUTVUSTAME EKB LIIKMEID: DMC NORDIC ESTONIA

DMC Nordic Estonia on pakkunud ju ligi 20 aastat professionaalset reisikorraldusteenust  Eestit külastavatele äri- ja kruiisireisijaile. Uurisime lähemalt ettevõtte juhilt Marianna Bühlerilt ja MICE-tootejuhilt Anne Nellingut, millega DMC Nordic Estonia tegeleb ja kuidas and saavad abiks olla konverentsi- ja ärikliendile.

Palun tutvustage lühidalt DMC Nordic Estonia’t meie lugejatele. Kes te olete, millal sai ettevõte alguse ning mis on teie peamine tegevusvaldkond?

DMC Nordic Estonia on osa DMC Nordic grupist, mis tegutseb Taanis, Rootsis, Norras, Soomes ja Eestis ning pakub sihtkoha haldamise teenuseid. DMC Nordic grupi eesmärk on pakkuda rahvusvahelistele klientidele professionaalset reisikorraldust kogu Põhjamaade ja Baltikumi piirkonnas. DMC Nordic grupi edu põhineb tugevatel kohalikel teadmistel ja partnerlussuhetel.

DMC Nordic grupi juured ulatuvad tagasi 1980-ndatesse, mil ettevõte loodi Taanis. Meie Taani kontor tähistas äsja oma 40-ndat juubelit.

DMC lühend tähistab tänapäeval “Destination Management Company´t” mis eesti keelde tõlgituna võiks olla “Sihtkoha Haldusettevõte.” Ent ajal, mil ettevõte loodi, oli DMC hoopis lühend Destination Management Copenhagenist, hiljem sobis see lühend suurepäraselt ka teistele grupi ettevõtetele.

DMC Nordic Estonia alustas tegevust 2006. aastal. DMC Nordic Estonial on kaks tegevussuunda: kruiisilaevade maapealne teenindamine ning nõupidamiste, motivatsioonireiside, korporatiivürituste, kohtumiste, konverentside, erihuvidega gruppide reiside korraldamine.

Kes on teie peamised kliendid ja milliseid teenuseid DMC Nordic Estonia pakub?

Oleme valmis aitama ürituse korraldusega A-st Z-ni – bussitransfeerid, majutus, ruumid ja tehnika sündmuseks, meelelahutusprogrammid, ekskursioonid, kaaslaste programmid, lõuna- ja õhtusöögid, galaõhtud, toidu- ja joogimaitsmised, ettevõtete külastused, team-building tegevused siseruumides ja looduses ja palju muud, ikka kliendi vajadustest ja soovidest lähtudes.

Reeglina on meie klientideks teised reisikorraldajad, kellega  koos me nende klientidele – üldjuhul on need ettevõtted-  kõike eelnevat pakume.

Kui suuri gruppe teenindate? Milline on suurim rühma suurus, mida olete DMC Nordic Estonia’ga teenindanud, ja kuidas tagate sujuva kogemuse nii suurtele seltskondadele?

Me ei sea grupi suurusele piiranguid. Meil on laialdane kogemus ja ekspertiis suurte kolme-neljatuhande reisijaga kruiisilaevade teenindamisest. Tänu sellele kogemusele on meil oskus ja võimekus hallata suuri rahvahulki. Grupi suurusele seab pigem piirangud koha mahutavus, Eesti on ju siiski boutique destination. Nii et väga teretulnud on ka väiksemad, kahe-kolmekümnesed grupid. Tegelikult ei jää ükski idee grupi suuruse taha pidama.

Millised on DMC Nordic Estonia kõige populaarsemad rühmaprogrammid või tuurid, mida te klientidele pakute?

Pakume oma klientidele programme vastavalt nende vajadustele ja eelistustele, sõltuvalt aastaajast, lähtudes eelarvelistest ja ajalistest võimalustest. Meil on alati rõõm pakkuda harivaid loodusmatku jalgsi või jalgrattaga, – muide, jalgrattaga saab edukalt ka linnas ekskurseerida –  , pakkuda üritusi, mis tutvustavad Eesti kultuuri ja traditsioone läbi toidu-  ja muusikaelamuste.

Olete aastate jooksul teenindanud paljusid välismaalasi. Mis on need Eesti paigad või elamused, mis välismaalastele eriti meeldivad või üllatavad?

Välismaalased märkavad, kui roheline, puhas ja looduslähedane Eesti on – siin olla kerge hingata. Nad tunnustavad Eestit kiire arengu eest, kiidavad Eesti restoranide kvaliteeti, hotellide teenuste taset ja konverentsiruumide kaasaegsust.

Olete olnud selles äris juba peaaegu 20 aastat. Kuidas on aastate jooksul klientide soovid ja ootused teie (teenuste suhtes) muutunud ning kuidas olete nendele muutustele vastanud?

Kliendid otsivad üha enam isikupärastatud kogemusi, unikaalsust, nad soovivad, et neile  pakutu eristuks tavapakkumistest. Kliendid hindavad üha enam autentseid kogemusi, mis annavad neile tõelise tunde kohaliku eluolu suhtes. Rätsepatöö teenused on kahtlemata aeganõudvamad ja vajavad rohkem ressursse. Ent klientide tagasiside ja soovide mõistmine aitab vastata muutuvatele ootustele. Usume, et teadmised meie klientidest ja pikaajalised suurepärased suhted koostööpartneritega on see väärtus, mis võimaldab meil tõhusalt reageerida muutustele.

Saite hiljuti TravelLife’i partneriks.  Mis on TravelLife sertifikaat ja miks otsustasite selle taotleda?

Me rõõmustasime oma tiimiga selle üle väga. TravelLife on keskkonnasõbralikkuse ja säästva turismi edendamisele pühendunud rahvusvaheline sertifitseerimissüsteem. Teenindades kruiisilaevu, mõistsime juba aastaid tagasi selle olulisust ning hakkasime liikuma säästva turismi sertifikaadi taotlemise ja tingimustele vastamise poole. DMC Nordic Estonia omab praegu Travelife Partneri staatust, mis on vaheetapp teel Travelife Certified staatuse poole.

Ja viimase küsimusena, kui üks korporatiivrühm saabub Tallinna, soovides kombineerida tööalased koosolekud linnaga tutvumise ja kultuurielamusega, siis millist näidisprogrammi te nendele soovitaksite?

Näidisprogramm:

  • Grupp 30 inimest
  • Aeg: maikuu
  • Kestus: 3 päeva

Et maikuu õhtud on Eestis kaua valged, siis on aega tubasele koosolekule lisaks õhtuti vabas õhus aega veeta

Lisaks kooosolekutele:

  • Linnaekskursioon koos kirikutornide külastamisega (osadesse peab jalgsi minema, osa on varustatud liftiga): vaated kõrgelt on imelised ja erilised!
  • Eksklusiivne kontsert (jazz, koorimuusika, vanamuusika või koguni indi-pop) mõnes vanalinna hoones-õues, millele järgneb ajastutruu pidusöök
  • Linnaümbruse jalgrattatuur koos piknikuga mere ääres võimalusega nautida päikeseloojangut, kusjuures pikniku saab ühendada kalasuitsutamisega; kes soovib, saab ka ise õngega kalapüüki proovida
  • Rabamatk räätsadega: kas rabas kasvavad päris männid või on neid bonsaideks kujundanud inimkäsi?

Rohkem infot ja broneerimine:

Kui soovite pakkumist oma grupile või konverentsi korraldamisabi, siis palun võtke ühendust:

DMC Nordic Estonia, Estonia@dmc-nordic.com

 

 

 

 

 

 

 

Riine Tiigi

Turundusjuht