Go Wild, Choose Estonia“ on Eesti Konverentsibüroo poolt loodud rahvusvaheline sisuloome- ja kommunikatsioonikampaania. Kampaania lansseeriti 2019.a.alguses.

Kampaania slogani taga on mitmetähenduslikud sõnumid: korralda konverents mitte tavapärases tuntud ja traditsioonilises sihtkohas, vaid uues ja põnevas (nagu Eesti); Eestis on palju puutumatut ja puhast loodust, mis annavad võimalusi mitmekülgseteks vaba-aja programmideks, Eestis on mitmeid unikaalseid ja omapäraseid ürituste toimumiskohti.

Kampaania eesmärgid:

Meie eesmärk on eriliste lugude jutustamise kaudu teha Eesti tuntumaks ja ägedamaks – et üritused tahaksid siia tulla. Meie sõnum on, et Eesti on äge ja eriline, kuid samas kvaliteetsete teenustega riik, kus tasub kindlasti oma üritust korraldada.

Lõppeesmärgiks on suurendada Eestis toimuvate rahvusvaheliste konverentside, ürituste ja motivatsioonireiside arvu.  Laiemalt on aga tegemist bränditurunduse, imago loomise, kuvandi parandamisega – et suurendada Eesti kui sihtkoha nähtavust ja tuntust. Konverentsiäri on globaalne  – peame olema eristuvad ja silmapaistvad väga tihedas  konkurentsis, sest ärituristi ihkavad kõik sihtkohad. Põhjus selleks on lihtne – äriturist jääb tavaliselt mitmeks ööks, tarbib kvaliteetsema ja kallima segmendi teenuseid.

Kampaania tegevused ja kanalid:

Kampaania põhineb kreatiivsel sisuloomel, vürtsitatud silmatorkavate visuaalidega. Kajastame inspireerivaid, põnevaid, vahel naljakaid või intrigeerivaid elamusi, mida Eestis teha saab.  Ehedaid elamusi jagasime oma sotsiaalmeediakanalites, blogipostitustes, rahvusvahelistel äriturismimessidel ja muudel kontaktüritustel, kodulehel ja rahvusvahelistes kommunikatsioonitegevustes.

ICCA Best Marketing Marketing Award:

“Go Wild, Choose Estonia” kampaania võitis 2019.a. sügisel ka äriturismi edendava rahvusvahelise katusorganisatsiooni ICCA (International Congress and Convention Association) äriturismi turundusauhinna “ICCA Best Marketing Award”.