Uudised

Tartu nutikas turunduskampaania „Kogu maailm Tartus“ sobib ka konverentsikorraldajale

Tartu sellesuvises turunduskampaanias “Kogu maailm Tartus” kõrvutati kohalikke vaatamisväärsusi maailmakuulsate objektidega. Fotosid, mis võrdlesid Tartu linna ja maakonna tuntud objekte välismaiste atraktsioonide ja sihtkohtadega, kuvati naaberriikide Läti ja Soome sotsiaalmeedias.

Kampaaniate sõnum tulenes ideest «Kogu maailm Tartus», mille fookuses on maailmatasemel võimalused, mis Tartus avanevad. Omanäolised visuaalid tutvustasid võrdlevate paaridena Tartumaa atraktiivseid turismiobjekte sarnaste näidetega maailma eri paigust, püstitades küsimuse, milleks minna kaugele, kui Tartumaal on kõik juba olemas.

Kuigi kampaania oli algselt mõeldud läti ja soome peredele ja kultuurituristidele, siis vahvad pildid sobivad tegelikult ka rahvusvaheliste konverentside Tartusse kutsumiseks. Fotode kasutamise kohta saab lisainfot Tartu Konverentsibüroost!

Riine Tiigi

Turundusjuht