Tagasi

EASi igal aastal korraldatav Turismikonverents toimub sellel aastal Haapsalus 26.-27.septembril. Publikut ootab kaasaelamine ideelaboris ja otse pulbitsevate reaktsioonide keskpunktis kahel päeval ja neljal suurel teemal:

ANDMED. Kõhutunne ja kogemus tasuvad kaalumist küll – aga kuidas asjad tegelikult on, milliseid andmeid ja mille kohta koguda, et teha otsuseid ausa pildi, mitte soovmõtlemise najal?;

SIHTKOHAD. Täna on Eestis suurusjärgus kuuskümmend turismivõrgustikku – kuidas ühendada nende võimekus ja vahendid nii, et liikuda sihtkohtade arenduse huvides ühes suunas?;

TÄPPISTURUNDUS. Iga turismiproff peab varem või hiljem mõtlema – milline sõnum, kellele ja kuidas suunata? Püüame leida vastuse, kuidas ja keda sihtida?

HEAOLUTURISM. Mida õieti hõlmab paljukasutatud ingliskeelne „wellness“? On see vaid mudavann või enamat?

Meil on hea meel teatada, et ka Eesti Konverentsibüroo on seekord turismikonverentsil esinemas sessiooniga: Story-telling ja sisuloome Eesti Konverentsibüroo kampaania “Go Wild, Choose Estonia” näitel. Kuidas püüda rahvusvahelist MICE klienti?  Jagame huvitavaid näiteid ja praktilisi nõuandeid, kuidas väheste vahenditega (piiratud eelarve ja inimressursiga) turismitoodet / sihtkohta rahvusvaheliselt turundada, et kasvatada tuntust, parandada kodulehe nähtavust, suurendada sotsiaalmeedia jälgijaskonda. Mida ja kuidas pakkuda rahvusvahelisele MICE kliendile?  Sessioon sobib nii ettevõtjatele kui sihtkohtadele.

Ootame kõiki kuulama! Kogu turismikonverentsi programmi leiab siit

Kohtumiseni Haapsalus!