Tagasi

Aprilli algul korraldasid Eesti Konverentsibüroo ja  EASi Turismiarenduskeskus 10. korda äriturismi suurimat rahvusvahelist tootetutvustusreisi MEET ESTONIA (tule ja kohtu Eesti ja siin pakutavaga).

Eestiga tutvus 28 reisikorraldajat 10 Euroopa riigist. Kolmandik grupist oli Saksamaalt, lisaks Belgia, Prantsusmaa, ŠveitsI, Hollandi, Tšehhi, Poola, Taani, Norra ja Rootsi turismieksperdid.

Tippreisikorraldajate programmis oli ka seekord teema, millest ei saa äriturismis üle ega ümber ehk keskaegse Tallinnaga tutvumine. Külalised said osa teatraalsest tuurist, nn histotainment’ist. Lisaks külastati äriklassi hotelle, mis sobivad konverentsikülalistele ja korporatiiviürituste klientidele preemiareisideks. Vaadati oma silmaga üle Tallinna unikaalsemad ruumid konverentsideks, vastuvõttudeks, galaõhtuteks, sh Lennusadam, Kultuurikatel, KUMU, Telliskivi. Motivatsioonireiside programmivalikus olid Tallinn for Adrenaline Seekers (Blue Drum) ja Art, Design & Culinary (Via Hansa & Borealis). Eestlaste rohelisest mõttelaadist saadi aimu Stella Soomlaisi stuudios, kus iga nahajääk uueks tooteks ära kasutatakse, ning valmistati endale meene. Nauditi nii modernses kui traditsioonilisemas võtmes kohalikku kööki restoranides ORE, Korsten Armastus ja Hea Toit, Platz, Radisson Blu Sky Hotel – Lounge 24. Gruppi majutasid põhiprogrammi ajal Hilton Tallinn Park ja Swissotel Tallinn.

Posttuurid viisid Tartusse ja Lahemaale. Tartu programmis osalesid need, kelle äri on erialakonverentsid ja akadeemilisemad üritused. Lahemaad soovisid näha motivatsioonireiside ning konverentside korraldajad, kel huvi ka post-tuure pakkuda ja külalised linnast välja viia.

Äriturism kasvas mullu Eestis 8% ning kõik äriturismi arendavad partnerid loodavad seda sama hoogsalt kasvatada ka järgmistel aastatel.

Allikas: Turismiarenduskeskus