Uudised

#EstoniaIsOpen sotsiaalmeediakampaania saab avalöögi

Nüüd, kui eriolukord on lõppenud, esimesed piirid lähinaabritega avanenud  ja valitsuselt on tulnud sõnum, et juulist alates võib reegleid järgides taas üritusi korraldada, alustab  Eesti Konverentsibüroo meeleoluka sotsiaalmeediakampaaniaga #EstoniaIsOpen

Näitame kampaania käigus hotelle, ürituskorraldusfirmasid, ürituste toimumiskohti, toitlustusteenuse pakkujaid – meie liikmesettevõtteid –  kes kriisi raskustest hoolimata on taas uksi avamas ja kliente ootamas. Kes on need näod, kes on ettevõtete taga?

Teavituskampaania eesmärgiks on tutvustada uudseid kriisijärgseid lahendusi, informeerida, inspireerida ja julgustada kliente taas sündmusi planeerima ning broneerima suve teiseks pooleks ja järgnevateks perioodideks. Kampaania sisu, mängulised ja märgilised lood, fotod või videod,  toodab iga osalev ettevõte ise. Infot levitatakse Eesti Konverentsibüroo sotsiaalmeedia, rahvusvahelise meedia ja ettevõtete enda kanalite kaudu.

Kampaania on suunatud peamiselt lähiriikide ja Eesti üritustekorraldajatele. Postiivset kuvandit luuakse ka Euroopas konverentsivaldkonna meediakanalites, julgustades mõtlema Eesti kui ürituste sihtkoha peale tulevikus, kui piirid taas avanevad ning reisimisvõimalused taastuvad.

Kuigi kampaania algatajaks on Eesti Konverentsibüroo liikmed, võivad #EstoniaIsOpen kampaaniaga liituda ka teised turismiasjalised – kõik, kes on taas kliente ootamas ja soovivad jagada kampaania “Tere tulemast!” sõnumit. Kampaaniaga demonstreerime ühtsust, positiivsust ja külalislahkust – saime kriisis kannatada, aga oleme olemas ja oleme valmis edasi minema! Kampaania hääletoon on pigem positiivne.

Kampaania on ajastatud eriolukorra lõppemisega ning Läti-Leedu siseste piiride avanemisega (tegemist on Schengeni viisaruumi esimeste piiride avanemisega) ning avalike sündmuste piirangute järk-järgulise leevenemisega.

Jälgige kampaaniat meie Facebooki, LinkedIni või Instagrammi lehel!

#EstoniaIsOpen

Riine Tiigi

Turundusjuht